Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.06.07

2011.06.07. 00:59 pokica

 Vissza tértem a hétköznapokhoz.Itt van most a MediaWave és elég sokat voltam ezen a rendezvény sorozaton,nagy részt fotózni. Egyre kevesebb szabad időt engedve magamnak. Így a nyaralás előtt már abba is bele futottam, hogy nem volt időm egy dolgot megcsinálni. De azért mindenre nem futja. Most is hazaértem este edzés után( persze az is elhúzódott mert közbe jött egy adó hiba) és egy ki kellett írnom képeket no meg egy filmet készítettem magamnak ma,pihenés kép. Aztán vártam egy fontos emailt. A hétvége zűrzavara és zsúfoltsága még most is a fejemben jár. Amitől egész nap egy kicsit máshol jártam és nem ezen a földön. Persze jól érzem magam (végre) de mégis kicsit fura. Ma jött a postás és hozott egy csomagot Angliából. Ebay en rendeltem tesóm telójához egy előlapot mert a régit elrepesztette. Nos mire ez ide ért ez is repedt lett. Ha fogadnom kellene a magyar királyi posta lehet a ludas a dologban. Csak most azt nem tudom mi a teendő.Ki fizeti ki a kárt? Mert ez így használhatatlan. mindegy ezt majd megoldom. A múlt héten fogtam magam és terveztem magamnak névjegy kártyát,mert meguntam a cetliket. Azt is várom mikor ér majd ide. Az a durva hogy Angliából 4 nap alatt ért ide a cucc. néztem is nagyot hogy már itt van. Most viszont már várom a hétvégét, isten tudja mi óta,kivéve az adriai túrát. És azt hiszem vissza is kell majd kicsit fognom még magam,mert aztán ami az elmúlt héten volt. Majdnem minden nap hajnalozás. Na ezt is pont jókor írom.....mindjárt 1 óra :D Asszem el is teszem magam aludni.

Nagyon remélem,hogy szép álmokkal ébredek reggel :))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr752963453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása