Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.05.19

2011.05.19. 00:52 pokica

 Nem mostanság volt az amikor utoljára írtam.A megfázást sikerült kiheverni,de arra még rátett egy lapáttal a foghúzás is,mert a gyökér kezelt fogam nem tudták megmenteni,így húzás lett a vége.De most még 1 hét pihi a fogorvostól.A héten csak elvoltam,dolgozgattam.Az elmúlt héten talán csak a hétvégét tudnám kiemelni amikor elmentem egy ismerősömmel moziba.Az egészet végig bohóckodtuk.Végre volt valami jó kedvem hosszú idő után.A film is tetszett,habár kicsit elrugaszkodott a valóságtól.Ezen kívül már lélekben a jövő 7 végén jár az agyam.Mert akkor bepótoljuk az elmaradt Adria túrát. :D Ma szabi voltam hogy elrendezzek egy csomó dolgot.A motort is műszakira kellett vinnem,Sportoltam egyet a fűnyíróval. Csupa olyan dolog ami kikapcsolt ,kicsit mást csináltam mint a megszokott.Majdnem össze jött a hétvégére egy fizetős fotózás,de sajna meg hiusúlt.De majd lesz még ilyen meló.Ma elgondolkodtam a tetoválásom újra színezésén is.De most tuti nem,mert nagy motoros túra előtt nem kéne.Mert minimum 1 hét fóliázás utána is még kenegetni kell bepantennel :D Habár a haver fel volt dobva hogy akkor varr oda már valami mást is :D De mondtam neki egyenlőre ez is elég jó nekem,nem akarok bővíteni,vagyis nem gondolkodtam rajta.Ma találtam magamnak még egy túra tervet erre az évre.Úgy határoztam hogy elmegyek Párizsba meglesem az eiffel torony teteje milyen magas :D Pontos időpont még nincs,de sztem nem 1 napos túra lesz :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr232915590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása