Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.04.14

2011.04.14. 13:12 pokica

 Erőt vettem magamon.Mégis csak a memoárokat folytatom.

Nos az elmúlt hétvégére kanyarodnék vissza,meg ami abból még meg maradt.Megint csak koncert sorozaton voltam.Nagyon jó zenékkel megtűzdelve.Pl Punnany Massif,Brains

Mostanában nagyon jó klub koncertek vannak Szombathelyen.Ajánlom ezt a két zenekart mindenkinek!És hamarosan újabb jó zenekar látogat el hozzánk.Most hétvégén az Irie Maffia lesz látható hallható a Moziban.És Májusban pedig a Magashegyi Underground,a Csík és a Vad Fruttik jön.Az egyik klub koncert végén találkoztam egy bécsi csapattal,akiknek lemerült a kocsijukban.Megkértek hogy segítsek nekik.Közben oda jött még egy srác segíteni.Az aksi fullon le volt merülve.Rákötöttük a kocsimat az ő aksijukra had töltődjön.És 5 perc járatás után el is indult a vas.A hétvégi angyalka jó cselekedet ezzel meg is volt.

Aztán a héten rohanás volt.Valahogy mindig volt valami.A tegnapi nap kész volt.5 ig bent voltam,majd jött egy srác akinek megígértem hogy megcsinálom a telefonját.Így megcsúszva indultam zalakarosra egy új Obijektívért.Rettenet az út arra felé.Soha többé nem vágyom oda.Több mint egy órámba telt,pedig szhely-zeg szakasz csak 20 perc volt.Este fél 10 re értem haza,és akkor még neki álltam gépet szerelni,de sajnos rossz OP rendszert raktam fel így 2 órám ment a kukába,és kezdtem előről.Hajnali 2kor már alig láttam.Amikor a macska felébredt(mert ő meg műtéten volt) és iszonyat vinynogásban kezdett.Össze vérzett mindent és lehetett takarítani.

Közben már szerveződnek a hétvégi dolgok.Tele az egész hétvégém.De erről majd később.Na végre sikerül kirakni talán egy posztot :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr672825484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása