Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.04.22

2011.04.22. 09:16 pokica

 Újra hét vége.És nekem ez nagy szabadságot jelent,mert a jövő hét végig szabi.Ez arra lesz jó hogy elintézzem a feltorlódott dolgaimat.Illetve pihenjek egy kicsit.Tegnap jó kis kémény mászás volt a meló,rég mentünk már el is voltam szokva tőle.Kellemes idő volt jó volt a kilátás.Szóval a tegnap is elment.A héten mi is történt még?Kedden voltam lent A-Clubba fotózni,de elkísért sógornőm és beszélgettünk is egy jót.Hétfőn elvittem a motort gumicserére.No meg a hét elején itt az Isis tetején építettünk egy új antenna erdőt.aztán tegnap este fűnyírás volt a meló.Nagyon élveztem,sikerült kikapcsolnom.2 órát voltam kint,amit egyébként nem a kedvenc melóm,de most valahogy jó volt,megnyugtató volt.Nem rohantam sehova,nem hívott senki.Ebből a szempontból nagyon várom a jövő 7végét:D

Most jön a húsvét és a családi programok.Szülinapok!A jövő hét laza.Készülődés.Kitalálom mi kevés cuccot vigyek.Egyenlőre úgy néz ki hogy 4en megyünk 4 motorral.De ez még változhat a jövő hét végéig.Az útvonal meg van tervezve.Már csak a végre hajtás van hátra :D

Nos most még meló de majd jelentkezem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr212846790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása