Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.03.27

2011.03.27. 13:50 pokica

 Hát eléggé hosszúra sikeredett a hétvége.Pénteken Körmenden voltam Depresszió koncerten ami hajnalig tartott.Jó hangulatú buli volt,az együttesen is sikerült elbeszélgetni az életükről,munkájukról.A tegnapi nap kis pihenés után,rokonlátogatás és kutyasétáltatás mellett,találkoztam egy barátommal akivel jót beszélgettem.Majd Indult az este.Belga koncert,amin nem volt nagy tolongás,de sajnos mostanában nem csak ezen a koncerten tapasztalható ez.És a srácok a közönségnek engedve felkapott divat zenéket nyomott.Részben jó volt,de én sokkal jobb számokat választottam volna a repertoárból.Aztán még elmentem megnézni a bulikat.Csináltam pár képet.A palace ba nem engedtek be.Ennek ma utána kérdeztem,és elég vicces dolog miatt volt ez.A nőnap alkalmával készült fotókon a kislányok lebuktak apunál,aki a képek láttán elszédült,hogy a kislánya nem is kislány hanem egy...........  Nem minősítem.Így most amíg a belépőre rá nem kerül hogy ha bejön akkor lefotózhatják addig nem lesz fotózás itt.Most készülök a szokásos fallabdázásra.Aztán meg van még egy kis céges meló délutánra.Este meg majd kiderül.Lehet lesz még egy kis program.Nos ennyi a hétvégéről.Lassan indul újra a mókuskerék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr692775424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása