Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.04.19

2011.04.20. 10:45 pokica

Elég jó hétvégén vagyok túl.Nem pont úgy sikerült ahogy vártam,de jó volt.Az Irie Maffia koncert kimaradt helyette a haverokkal voltunk a motoros rendezvényen.Közben persze voltam a 24 órás vetélkedőn fotózni,motorozni egy jót,no meg megnézni a múzeumfaluba a vásárt.Éjfélig volt a motoros rendezvény nekem,majd még megnéztem a fiatalokat a 24 óráson,aztán sleep.Ez volt a szombat.Vasárnap délelőtt egy nagy séta egy barátommal meg a kutyával Kőszegen.Délután fallabda.És mikor elnyugodott késő délután minden,kicsit éreztem,hogy nagy űr van bennem és egyből "bazi szar kedvem lett mint egy hinta lónak".A héten folyamatos futkosás volt,így nem tudtam érdemben írni.Most a tavaszi pihenés túrát tervezem,mert jövő hét szabi.És világgá megyek!Erre mondták szüleim:"mehetsz,csak ne lépj le a járdáról!" így jobb esetben a háztömb körül mész világgá :D Sajnos tegnap rossz hírt kaptam,egyik barátom kapott szívinfarktust.pedig nem tűnt olyan embernek akire jellemző lenne az idegeskedés.Mikor jönnek már végre a jó hírek?Ma még megyek versenyezni délután,fűnyíró tologatósat.Nagy vonalakban ennyi.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr512841971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása