Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.03.23

2011.03.23. 20:07 pokica

Jó tudom,hogy most dumaszínházba kellene lennem,de átszervezés volt.Nem volt életbe vágó hogy én menjek,mondjuk Hadházit bírom.A legnagyobb kedvenc,de lesz ő még itt.A mai nap elég jól elment.A munka nem volt túl feszített,de kollégám ma mindenen háborgott,ez nem az ő napja volt.Én személy szerint élveztem,hogy végre jó időben dolgozunk.Holnap is egész nap kint leszünk süttetjük magunkat a tetőn.De a jó idővel párhuzamosan megjöttek a hülyék is.Akik letolnak a városban mert ő akar első lenni a piros lámpánál,mert annyira fontos az a pár másodperc.Elme szegények.De lehet csak én vagyok belassulva.Egész nap kényelmesen autóztam a városban,nem kapkodtam sehova.Élmény volt a mai nap.Talán ma éreztem igazán meg a tavaszt.És még most is mikor haza jöttem is tök jó idő volt.Jó lett volna még egyet sétálni,esetleg kutyázni.De aztán hogy hazaértem ez a dolog elszállt.Ma a karosszék project is elindult,mert a forgószékem karfája megadta magát jó múltkor.És gondolkodtam hogy is lehetne megjavítani.Van egy ismerős hegesztő.Vele hegesztetek 2 megfelelő vasat,aztán az többet nem fog eltörni és gyaníthatóan olcsóbb is lesz,mint ez a műanyag fröccsentett vacak.Asszem most benyomok valami filmet és kicsit pilledek.Szép estét mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr222766059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása