Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.03.22

2011.03.22. 20:57 pokica

 Megint csak eltelt egy nap.A mai nap is vicces volt,és a tegnap fényében le mertem volna fogadni hogy ilyen lesz.Rohanós kapkodós.De meglepően nyugodt voltam egész nap.A mai hangulat kiegyensúlyozott volt,leginkább olyan semleges.Se túl jó se túl rossz.Pedig a reggel 2 óra csúszással indult.De azért ügyesen behoztuk a lemaradást.De semmi komoly említésre méltó dolgot nem tudok kiemelni a mai napból.Talán inkább a tegnapból.Egy ismerős hordott le de csúnyán,mikor vicces megjegyzést tettem egy mondatára.De úgy láttam,hogy vagy nem vette észre a mosoly jelet a mondat végén vagy csak nagyon nem ismer.Hogy finoman és röviden fogalmazzam meg a válaszát.....semmi közöm hozzá hogy mi van vele.....Ez tényleg csak tömören.Hát mondom jó,akkor majd e szerint viszonyulok a dolgokhoz.Nem is akartam nagyon reagálni rá,így csak annyit mondtam rá hogy akkor ehhez tartom magam.Ezt csak azért írtam le,mert utána belegondoltam abba,hogy én förmedtem e rá valakire így?Nem tudom felidézni.De nem rémlik ilyen eset.Általában empatikus ember vagyok,habár ezt kívül állók jobban meg tudják ítélni mint én.Persze én sem vagyok oda minden emberért,mert vannak olyanok akik nem érdemlik meg.De azok gyorsan ki is kerülnek a körből.A hétvégén nekem szögeztek egy érdekes mondatot,amin azon is töröm a fejem.De inkább csak a lelkemnek esett jól mint hogy tényleg az lenne az igazság.Hétvégén megyek Körmendre a kultúrba.De most Depresszió koncert lesz és nem Vad Fruttik.Remélem sok embernek ismerős :D És pénteken :) Szombaton Belga koncert lesz,de lehet szerdán elmegyek dumaszínházba is.Majd addig még kiderül holnap milyen kedvem lesz. :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr922763275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása