Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.02.22

2011.02.23. 08:47 pokica

 Már megint elmaradtam.Sajna tegnap eléggé elfáradtam és korán kidőltem.De igazából,nem sok érdekes történt tegnap.Ebben a cudar jó időben fagyoskodtunk.Aztán délután egy állványt kellett leszednünk az egyik ház tetejéről.Kicsit azért szétszedtük mert egybe nehéz lett volna.Majd darabonként leengedtem kötélen.A betonkocka talpak voltak a legnehezebbek,a végére éreztem hogy a karom azért még nem az igazi.Így tegnap láb edzés volt :D A hétvégére megjönnek a fallabda ütők is,mert amit ott kapunk az mindenre jó de..... szóval végre lesz normális ütőnk is.Hétvégén valamikor úgyis megyünk ütögetni picit.Tegnap este megnéztem a tv műsort..........hát kész,még a kondiban a kardiónál is a hülye VV ment.Szerencsére alma mindig nálam(mert ügyeletes is vagyok és bármi jöhet),headset bedug, mp3 elindít,és már nem is hallom :) Szóval este egy kis zene hallgatás(koncert pótlásként) aztán bepilledés alvás.

Ma arra gondoltam elmegyek magamnak vásárolni,mert most olyan a kedvem.Aztán majd meglátjuk mi lesz amire oda kerülök.Lehet elmegy a nagy kedv.És ne felejtsük el Pénteken Sörlovag találkozó!Nagy buli lesz!Habár a társaság a fontosabb,miattuk megyek.Alkoholmentes sörözés lesz,de csak olyat iszok amit magam bontok fel. :D Szép napot mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr372682457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása