Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.05.08

2011.05.08. 21:26 pokica

 Ahogy mondani szokták a hülyeségre ráfázunk.Én szó szerint ráfáztam.Sikerült a héten a nagy rohanásban megfáznom mert ugye kellett nekem lazán öltözni.

Most pihenek,mert a torkom oda van,fújom az orrom,és a pénteki foghúzás rátett egyel a lapátra.Persze tegnap még elmentem a haverokkal motorozni,és nem is kicsit. 300km -t mentünk,nem volt teljes felüdülés mert voltak velünk nem túl gyakorlott motorosok.Így viszonylag lassan mentünk.De hazafelé belecsaptunk a lecsóba.Tegnap is szerettem volna pihenni de nem jött össze,túl sok dolgot vállaltam be.A jövő héten vissza kell vennem,mert ennek nem lesz jó vége.Nem tudom milyen hét áll előttem.de remélem kikecmergek ebből a megfázásból.Az egész hetet a clubban töltöttem,de erről is le cuppanok mert ártalmas a sok éjszakai kimaradás.Úgyhogy rápihenek a jövő hétre.Remélem mindenki feltöltődött a hétvégén.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr322888420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása