Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.04.02

2011.04.02. 20:21 pokica

Kicsit beütött a héten a rosszul lét.még most is a torkommal küzdök.Sok minden nem történt velem.Próbáltam kicsit kipihenni magam.Ma elvoltam gépszereléseken,aztán kis pihenő után elmentem kicsit kirándulni.Kellemes idő volt,de azért még így is csúszik az aszfalt még nem melegedett fel.Jót kanyarogtam.Megálltam egy fagyira.Egész jó volt de valami hiányzott.......Majd hazafelé szóltak,hogy párnacsata lesz,így oda siettem fotózni.csináltam pár képet,és a végére már a fülemből is toll hullott.Ma nagyon jó idő volt,csak nem tudom mire is mentem ezzel,semmi cél nem volt a mai napban.Pedig úgy érzem jó lenne célt találnom,mert a nélkül....................

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr302794475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása