Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Spider napi blog

Leírom ami eszembe jut ami történt velem ami történik körülöttem ami felháborító emberi hülyeség stb

Friss topikok

2011.05.06

2011.05.06. 09:21 pokica

 Elég húzós héten vagyok túl.Az Nyme Diáknapok ra jártam egész héten,persze elötte meló.Az alvás háttérbe szorult.és kicsit már érzem magamon.Edzéseken sem voltam,helyette otthon edzettem.Hoztak tűzifát azt pakoltam 2 napig,napi 1,5 órás bontásokban.A láb kar edzést ki is váltottam,ha a mai nap nem visel meg akkor azért beugrok ma edzeni,mert a héten még csak 1x voltam.Hétvégén meg mindenképp fallabda lesz.Ma még szerintem benyomunk egy kémény mászást.oszlop húzással,az bemelegítésnek jó is lesz. ;)A servert is elkezdtem beüzemelni a kis csapatunknak,de arra sincs elég időm.Így lassan haladok vele.A fősulin 3 helyen folytak az események,így volt mit kattogtatni.Általában este 10 től hajnali 2-4 ig voltam.Az eső és a hideg sajnos kicsit visszavett az emberek kedvéből így viszonylag kevesen voltak.De azért elég jó hangulatú koncerteken vagyunk túl.Vissza tekintve az mondom hogy a keddi nap volt a legjobb hangulatú számomra.De a szerdai Deák Bill koncert sem volt rossz.Tegnap csapódtam a többi Fotós/sajtós társaságába,és elég jót beszélgettem velük.A hétvégén már csak 1-1 helyet vállaltam be mert kell a pihenés.Tegnap megúsztam a fogorvost.A fogam egy része leszakadt de mivel gyökér kezelt ezért majd később alakítják át mert már nem tudják újra építeni.Így majd csak ma fogok szenvedni a foghúzással.Nos tudom hogy tömör volt ez így.De hétvége talán lazább lesz,és akkor majd írok valamit a hétvége történéseiből szenvedéseimből. :P

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spider.blog.hu/api/trackback/id/tr982881600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása